گاوصندوق خانگی و هتلی

گاوصندوق خانگی و هتلی

گاوصندوق خانگی و هتلی


گاوصندوق خانگی و هتلی انواع مختلفی دارند که از جمله مدرن ترین آنها گاوصندوق هتلی اثر انگشتی است و یکی از متداول ترین گاوصندوق ها برای متقاضیان بوده چرا که نیاز به حفظ رمز و لو رفتن آن و حمل کلید و … نیست و علاوه بر این ویژگی گاوصندوق هتلی از جمله گاوصندوق هایی هستند که فضای کمی را اشغال می کنند و امنیت مورد نیاز برای مدارک و اموال شما را فراهم می کند.

 نام سیف باکس(گاوصندوق خانگی و هتلی) را تا به حال شنیده اید؟

صندوقی برای حفظ و نگه داری هر وسیله ای که برای یک نفر ارزشمند است، منحصر به فرد باشد. مثلا یک شی ای شاید از دید دیگران و بازار ارزشمند نباشد و قیمتی نداشته باشد اما برای فردی که صاحب آن است دنیایی خاطره همراه داشته باشد و به همین خاطر فرد حاضر است به هرقیمتی از آن محافظت کند. یا مدارک مهمی مانند اسناد و مدارک کاری یا حتی مدارک شناسایی شاید به صورت مستقیم ارزش مادی خاصی نداشته باشند اما گم شدن و از دست دادن هر یک از آنها می تواند برای ما دردسر بزرگی ایجاد کند .

در کنار این دو نوع وسیله و اشیای ارزشمند ، وسایل و اشیایی هستند که ارزش مادی بالایی دارند ، مثل طلا و پول که باز هم برای حفظ زندگی مادی و اعتبار هر فرد باید به دقت از آنها محافظت کرد. گاوصندوق ها یا سیف باکس ها وزن سنگینی داشتند و با کلید های مخصوص خودشان باز و بسته می شدند. مشخصا این نوع گاوصندوق ها در زمان خودشان کارایی و امنیت لازم را داشتند اما با امکان ساخت کلیدهای کپی از روی کلید آنها کم کم امنیت آن ها کمتر شد و فقط تبدیل به صندوقی نا ایمن برای نگه داری اشیا شدند. در این بین تولید کنندگان گاوصندوق دست روی دست نگذاشتند و با پیشرفت تکنولوژی در سالهای اخیر اقدام به تولید گاوصندوق دیجیتالی اکردند.

گاوصندوق خانگی و هتلی

گاوصندوق خانگی و هتلی

گاوصندوق هتلی

هر مسافری که قصد سفر به جایی را دارد حداقل چیز با ارزشی که با خود حمل میکند مدارک شناسایی و بلیط سفر خود است که به شدت از آنها محافظت شود تا دردسری برای فرد ایجاد نشود. علاوه بر این خصوصا در سفرهای کاری معمولا مدارکی با فرد حمل میشود که ممکن است اسناد مهم و با ارزشی باشند. بنابراین هر مسافری تمایل دارد در هنگام رسیدن به هتل این مدارک را در جای امنی قرار دهد و بدون دغدغه و نگرانی از هتل بیرون رود. به همین علت هر هتلداری که حس آرامش و امنیت و در نهایت رضایت مشتری برایش اهمیت دارد لازم است در هر اتاق یک گاوصندوق هتلی را در نظر گرفته باشد. گاوصندوق هتلی معمولا سایز کوچکی دارد و فضای زیادی را نمی گیرد و حتی می تواند برای حفظ زیبایی اتاق در داخل کمد هم نصب شود .

ورود گاوصندوق خانگی به دنیای انسان ها

مشخصا فردی به سراغ خرید گاوصندوق خانگی برای خانه اش می رود که که احساس کند اشیا و مدارک مهم، گران قیمت در خانه دارد که باید از آنها محافظت کند. امروزه با توجه به اینکه وسایل گرانبها در خانه ها افزایش پیدا کرده نیاز به یک مکان امنی همچون استفاده از گاوصندوق در خانه بیش از پیش اهمیت یافته است. پس بهتر است حالا که مجبوریم در خانه از بعضی وسایل و مدارک مان محافظت کنیم با انتخاب دقیق و کارآمد گاوصندوقی انتخاب کنیم تاهیچ گاه دچار اعصاب خردی بعد از دزدی و از دست دادن و از بین رفتن اشیا و مدارک و وسایل گرانبهایمان نشویم. هر چقدر گاوصندوق های خانگی پیشرفته تر و مجهز تر می شوند، سارقان نیز از امکانات جدید و مدرن تری استفاده می کنند. بنابراین نیاز است که برای خرید گاوصندوق بیشتر وقت گذاشته تا با انتخابی شایسته بهترین گاوصندوق خانگی را برای خود خریداری کنید.

ویژگی بهترین گاوصندوق خانگی:

۱-بهترین گاوصندوق خانگی باید ضد حریق و انفجار باشد و بتواند درجه حرارت های بالا را حداقل برای یک ساعت تحمل کند.
۲-نوع آلیاژ بدنه و جنس بهترین گاوصندوق خانگی و همین طور اتصالات گاوصندوق، ضد دیلم و ضربه و شکستن باشد.
۳- بدنه گاوصندوق باید ضد دریل و سوراخ کردن باشد.
۴-یک گاوصندوق خانگی دارای سیستم دزدگیر و هشدار دهنده باشد.
۵- سبک و قابل حمل باشد اما حتما قابلیت نصب در دیوار و یا داخل کمد را داشته باشد ( گاوصندوق مدارک)
۶- برای اطمینان بیشتر و افزایش امنیت دارای چند راه دسترسی مثل ترکیب رمز و اثر انگشت باشد و همین طور دارای کلید مخفی باشد (گاوصندوق هوشمند)
۷- درصورت فراموش شدن رمز گاوصندوق، امکان بازشدن با کلید را داشته باشد.
۸- قبل از اتمام باطری به صورت کامل حتما آلارم لازم را به کاربر بدهد و همچنین درصورت اتمام کامل باطری هم قابل باز شدن باشد.
۹- بهترین گاوصندوق خانگی علاوه بر نکات امنیتی باید ظاهری زیبا و لوکس داشته باشد و در صورت لزوم داخل آن طبقه بندی داشته باشد.
۱۰-کاربری و استفاده از گاوصندوق خانگی باید برای هر فردی در هر سنی و با هر میزان سواد راحت باشد.


درخرید گاوصندوق خانگی و هتلی  باید عواملی را برای امنیت آن رعایت کرد از جمله این عوامل :

گاوصندوق نباید در مقابل دیدگان باشد یعنی در مکانی قرار نگیرد که به محض ورود قابل روئیت باشد.
بهتر است آن را در داخل دیوار قرار داد یا با پیچ های مخصوص به دیوار نصب شود.
گاوصندوق خانگی و هتلی بهتر است در داخل کمد جاساز شود تا علاوه بر اینکه دید ندارد قابل حمل نیز نباشد.
توجه به ابعاد آن برای فضای مناسب و قرار دادن در محیط مناسب لازم است.
سعی کنید گاوصندوق های دیجیتالی اثر انگشتی تهیه شود چون علاوه بر امنیت بالاتر کاربرد راحت تری دارند.
یک گاوصندوق هتلی باید دارای سیستم دزدگیر و هشدار دهنده باشد.
نوع آلیاژ بدنه و جنس آن و همین طور اتصالات گاوصندوق ضد دیلم و ضربه و شکستن باشد
گاوصندوق هتلی ضد حریق و انفجار باشد و بتواند درجه حرارت های بالا را حداقل برای نیم تا یک ساعت تحمل کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات