گاوصندوق بانکی به وزن بچه فیل

گاوصندوق بانکی

گاوصندوق بانکی


با گذر زمان راه کارهایی برای پاسخ به این نیاز بشر به وجود آمد. تولید گاوصندوق یکی از این راه هاست ، که خود این محصول نیز دارای انواع گوناگون و ابعاد متفاوت است ، ما در این مقاله درصدد معرفی گاوصندوق از نوع بانکی هستیم که البته گاوصندوق بانکی هم خود شامل نوع مخصوص نگهداری وسایل بانک ، و هم نوع امانی است. در این نوشته در مورد نوع مخصوص بانکی صحبت خواهیم کرد و در مقاله بعدی از نوع امانی آن،  که مخصوص نگهداری اموال مشتریان به صورت شخصی است صحبت خواهد شد .

مسأله دارایی و حفظ آن از دیر باز یکی از دغدهای بشر بوده ، هست و خواهد بود . هیچ انسانی از این قاعده مستثنی نیست چه افراد ثروتمند و چه فقیر ، زیرا هر شخص برای خود دارایی های ارزشمندی از قبیل مادی یا معنوی که درصدد حفظ و نگهداری از آن است .

گاوصندوق بانکی

گاوصندوق بانکی

گاوصندوق مخصوص نگهداری اموال بانک

با تولید گاوصندوق بانکی مباحثی نظیر داشتن استاندارد های لازم و کارایی آن ، ضد سرقت و ضد آتش بودن و … مطرح شد و هر گاوصندوقی شامل ویژگی مخصوص با کارایی متفاوت گردید .گاوصندوق بانکی هم دارای ویژگی متفاوتی از جمله نوع آلیاژ مصرفی وزن و ابعاد و نوع درب هاست .

معرفی مزایا گاوصندوق بانکی

آلیاژاستفاده شده در گاوصندوق بانکی از نوع مقاوم تر و ضخامت هر ورق برای داخل و خارج به ترتیب حداقل ۱میلی متر و حراقل ۳ میلی متر و بخش داخلی حداقل ۵ سانتی متر است که به امنیت گاوصندوق می افزاید .

یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای امنیتی در این گاوصندوق وزن آن هاست ، معمولا وزن آن معادل یک بچه فیل در حال رشد از ۱ تا۳ تن می باشد . به همین علت این نوع گاوصندوق داری ابعاد و حجمی بزرگ است .

یراق آلات استفاده شده در گاوصندوق ها  متناسب با نوع کارکرد آن ها متفاوت است . به علت استفاده از یراق آلات خاص در نوع بانکی قفل ها ، کلید ها و درب ها بسیار بزرگ بوده به طوری که طول کلید این محصول معادل طول یک مار نسبتا کوچک ،  ۱۷ سانتی متر می رسد.

قطر زبانه و لولای  استفاده شده در این گاوصندوق نسبت به محصولات دیگر بسیار ضیخیم تر است است تا بتواند وزن سنگین درب ها راتحمل کرده ، و از فرسایش و خوردگی جلوگیری کند و هم امنیت را بالاتر می برد .

فاکتور بعدی امنیتی که مهم است سیستم های مکانیزم ضد سرقت و ضد دریل در گاوصندوق است که بافشار دریل یا دستگاه هوابرش و وسایلی دیگر سریع قفل شده و در واقع گاوصندوق دیگر باز نمی شود .

همچنین نر و مادگی قفل ها به گونه است که امکان استفاده از دیلم را برای بازکردن در به صفر می رساند و امنیت خاصی را به گاو صندوق می دهد .

از گاوصندوق های بانک نه تنها در بانک ها و مؤسسات پولی و مالی بله در هر جای دیکر مانند طلا فروشی ها و … می توان استفاده کرد .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات