گاوصندوق دیواری

امن ترین گاوصندوق

امن ترین گاوصندوق


با توجه به تراکم جمعیت درشهرها ی مختلف خانه های ویلایی جای خود را به آپارتمان داده اند و مساحت خانه ها کوچک شده وشیوه زندگی مردم تغییر کرده است ،خانه ها به هم نزدیک شده در گذشته اگرخانواده ای قصد خارج شدن ازخانه را داشت ،می توانست با اطمینان اموال و منزل خود را به همسایه بسپارد ،اما امروزه  اطمینان و شناخت جای خود را به گاوصندوق دیواری داده است.

احساس نیاز به گاوصندوق برای حفظ پول ،جواهرات ،اسناد وحتی کلید دفتر درمردم بیشتر دیده می شود .ودر حال حاضر شاهد خرید بی رویه گاوصندوق های سبک غیرایمن برای خانه هاهستیم که به گزارش پلیس آمار قابل توجهی از سرقت را به خود اختصاص داده اند.

گاوصندوق دیواری

گاوصندوق دیواری

در این متن قصد داریم شما را با گاوصندوق های دیواری وقابلیت آنها آشنا کنیم تا به انتخاب دقیق و تصمیم گیری هوشمندانه شما کمک کرده باشیم.

  • اولین قابلیت ،در گاوصندوق دیواری سبک بودن آن است .شاید این سئوال برای شما به وجود بیاید که چرا سبک ؟زیرا این گاوصندوق ها قابل نصب دردیوار ،کمد ،و کف زمین را دارند .نصب آن توسط پیچ هایی که در داخل گاو صندوق تعبیه شده است وتوسط خود فرد قابل پیج شدن به دیوار یا بدنه کمد از پنج طرف می باشد که احتمال سرقت را به میزان خیلی خیلی زیاد کاهش می دهد.
  • دومین قابلیت ،اشغال فضای کم در گاوصندوق دیواری است .همان طور که اشاره شد این گاوصندوق ها قابل نصب در کمد ،پشت آینه ، داخل کتابخانه ،وحتی کابینت آشپز خانه هستند.
  • قابلیت سوم،که حتما ذهن شما را به خود مشغول کرده است و یک فاکتور بسیار مهم در خرید گاوصنوق است قفل دریجیتالی در گاوصندوق دیواری است .این گاوصندوق ها قابلیت رمز دهی از ۳تا۸ رقم و در برخی از انواع آ ن از ۶ تا ۱۰ رقم و حتی حروف را هم دارند.
  • قابلیت چهارم ،سیستم ایمنی قفل شونده که در صورت ورود رمز اشتباه توسط غیر کاربر به مدت ۵دقیقه رمز نمی پذیرد و زمان را از سارق یا افراد غیر مجاز می گیرد .
  • قابلیت پنجم ،در برخی از مدل ها قفل ،مجهز به حافظه دائم است که با برداشتن و یا تعویض باطری برنامه رمز دیجیتال پاک نشده یا در هنگام اتمام باطری دارای آلارم هشدار دهنده می باشند و با تمام شدن باطری قابلیت باز شدن را دارند.
  • قابلیت ششم،که حتما درخرید گگاوصندوق دیواری بایدبه آن توجه داشت فراموش شدن رمز است تا امکان باز شدن به وسیله کلید هم وجود داشته باشد.
  • قابلیت هفتم، که در نظر داشتن آن الزامی است سیستم هشدار دهنده و دزد گیر می باشد.
  • قابلیت هشتم،آلیاژبه کاررفته در درب و بدنه گاوصندوق دیواری که برای شما نیز از اهمیت بالای برخوردار می باشد فولاد به کار رفته در آن است که ضد دریل و سوراخ کردن یا مقاوم در برابراستفاده از دیلم ،ضربه وشکستن است.و به علت استفاده فولاد و ورق کمتر در ساخت آن به جای بتن نسبت به گاو صندوق های سنگین مقون به صرفه تر می باشند.
  • شاید مورد نهم از اهمیت کمتری در انتخاب گاوصندوق دیواری برخوردار باشد اما با توجه به اینکه این گاوصندوق بیشتر در خانه مورد استفاده قرار می گیرند به آن اشاره می کنیم و آن ظاهر گاوصندوق است که دارای طرحی زیبا ولوکس دررنگهای متفاوت در بازار ارائه می شود.

و در آخر گاوصندوق دیواری علاوه بر استفاده در منازل قابل استفاده در محل کار ،هتل ها شرکت ها ،رستورانها ،بانک ها و ادارات نیز می باشند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات