گاوصندوق کاوه ، امنیت هرروز ما

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه


گروه تولیدی گاوصندوق کاوه به عنوان اولین دارنده گواهینامه استاندارد های بین المللی از جمله CE از سال ۱۳۰۰ هجری شمسی فعالیت خود را در ساخت تجهیزات اداری آغاز نموده است. شرکت تولیدی گاوصندوق کاوه به عنوان اولین تولید کننده صندوق های نسوز و سایر ادوات اداری ایمنی در ایران و خاورمیانه تا به امروز به کار خود ادامه داده است.گاوصندوق کاوه امروز یکی از شناخته شده ترین گاوصندوق های نسوز و خانگی در ایران است.

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه ، امنیت فردا

اگر اکنون به فکر چاره نباشید، فردا دیگر نخواهید توانست اموال خود را نجات دهید، زیرا هیچ کس از فردای خود خبر ندارد که چه اتفاقی خواهد افتاد. اکنون که همه چیز بر وفق مراد است شما تنها صرف زمان و هزینه ای ناچیز می توانید از خسارتی که ممکن است بعدا برایتان پیش بیاید جلوگیری کنید که البته این هزینه در برابر هزینه ای که بعدها باید برای جبران خسارت خود بکنید قطعا خیلی محدود است.

داشتن آرامش فکری نعمتی است بسیار ارزشمند که گاوصندوق کاوه آن را برای شما تضمین خواهد کرد و شما بعد از اینکه بهترین انتخاب خود را از میان گاوصندوق های یکی از معتبر ترین شرکت های ایرانی تولید کننده ی گاوصندوق خواهید کرد هم امنیت خود را تضمین خواهید کرد، هم آرامش خود را و صد البته در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد، چرا که اگر امروز به فکر این نباشید که اسناد و مدارک مهم خود مراقبت کنید فردا باید با صرف دو برابر وقت و زمان ارزشمند خود آن را هدر دهید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله راهنمایی خرید گاوصندوق خانگیر را مطالعه نمایید.

ویژگی های گاوصندوق کاوه چیست؟

یک گاوصندوق نسوز باید بتواند حداقل نیم ساعت در برابر حرارت آتش مقاومت کند و همچنین انفجار های بزرگ را تحمل نماید. همچنین در برابر شکسته شدن، ضربه خوردن و دیلم مقاوم باشد و بسته به جنس آن قابل سوراخ شدن نباشد. گاهی پیش می آید که چشمانمان از گاوصندوق دور می شود پس باید گاوصندوق دارای سیستم هشدار دهنده نیز باشد.

در صورتی که سبک و قابل حمل است حتما باید قابلیت نصب بر روی زمین، دیوار یا کمد را داشته باشد و همچینین برای اطمینان بیشتر دارای کاربری ترکیبی باشد و چند نوع رمز برای قفل شدن در آن به کار رفته باشد. دارای سیستم هشدار اتمام باتری باشد و ضمن داشتن ظاهری مناسب محتوای آن طبقه بندی شده باشد و صد البته هر فردی باید بتواند کار با آن گاوصندوق را به راحتی انجام دهد.

با این حال این فکر به نظر می رسد، که اگر تمام این ویژگی ها را داشته باشد صد در صد قیمت آن هم متناسب با آن بالا می رود و شاید مقرون به صرف نباشد. اما ما اینجاییم تا علاوه بر تضمین تمامی این موارد قیمتی مناسب و مقرون به صرفه را به شما پیشنهاد کنیم، پس با خیال راحت با توجه به نیاز خود و با انتخاب آپشن های بیشتر برای گاوصندوق کاوه خود، بدون توجه به اضافه شدن قیمت آن انتخاب خود را انجام دهید و باقی کار را به کارشناسان فروش ما بسپارید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات