گاوصندوق زیر ویترینی ، صندوقچه ای امن برای طلا و جواهرات

قیمت گاوصندوق خانگی

قیمت گاوصندوق خانگی


نمونه ای دیگر از گاوصندوق ها ، گاوصندوق زیر ویترینی میباشد .گاوصندوق زیر ویترینی از دسته گاوصندوق های تخصصی به حساب می آید و یکی از بهترین گاوصندوق ها برای استفاده در طلا و جواهر فروشی ها می باشد .

 

 

گاوصندوق زیرویترینی

گاوصندوق زیرویترینی

 

 

استفاده از گاوصندوق های زیر ویترینی در طلا و جواهر فروشی خیلی بهتر از گاوصندوق های بلند و ایستاده است زیرا هم جای کم تری میگیرد و هم از چشم مشتری پنهان است ودر زیر ویترین یا پیشخوان قرار میگیرد .

گاوصندوق های زیر ویترینی از لحاظ ایمنی و امنیت و کیفیت در سطح بالایی قرار دارند و صندوقی بسیار ایمن و مقاوم است . این گاوصندوق ها از جمله گاوصندوق های ضد سرقت است ، به طوری که سیستمی میکانیکی درون درب صندوق تعبیه شده که باز شدن درب به روش غیر متعارف را غیر ممکن می کند و عملا سارقان نمی توانند با سنگ برش و هوا برش و دستگاه جوش به آن دست یابند . به این دلیل که تمام مکانیزم قفل می شود .

علاوه بر این ، قاب بندی کردن زبانه ها و به کار بردن تعداد زبانه های بیشتر، مقاومت درب این گاوصندوق ها را در برابر دیلم بسیار بالا برده است .

جنس این گاوصندوق ها از فولاد مرغوب است و بدنه آن از دو لایه ورق فولاد با ضخامت های مختلف ساخته شده است . که ورق خارجی آن ضخیم تر  و درب آن هم دو جداره است . و بین این دو ورق فولاد از بتن پر شده است که این گاوصندوق را نسوز کرده است و مقاومت حرارتی بیش از ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد به مدت یک ساعت را به خود اختصاص داده .

یکی از ویژگی های منحصر به فرد گاو صندوق های زیر ویترینی این است که، طبق سفارش مشتری طراحی آن قابل تغییر است ، شما می توانید طبق مصرف و سلیقه خودتان میزان ضخامت ورقه فولادی بدنه ، ابعاد گاوصندوق ، رنگ ، تعداد و نوع قفل ها و…. رو سفارش بدید ویا از کارشناسان ایران کاوه بخواهید که از محل مورد نظر بازدید کنند. و بهترین گزینه را به شما پیشنهاد کنند. و مسیر حمل و نقل و جابه جایی آن را هم بررسی کنند .

آشنایی با دو مدل از بهترین گاوصندوق های زیر ویترینی

۱-گاوصندوق زیر ویترینی ۱۰۰۰BS

گاو صندوق زیر ویترینی ۱۰۰۰BSارتفاع ۸۳ سانتی متر، عرض ۱۱۹ سانتی متر، و عمق ۶۰٫۵  سانتی متر و وزن ۸۳۶  کیلوگرمی مناسب برای فروشگاه ها و طلا فروشی ها همراه قفل رمزی و مکانیکی سه قفله ضد سرقت و قابلیت تحمل دمای ۱۰۰۰ درجه سانتیگراد به مدت ۱ ساعت

۲-گاوصندوق زیرویترینی مدلBJS1200

این گاوصندوق با ارتفاع ۵۰ سانتی متر، عرض ۱۲۰ سانتی متر ، عمق ۵۰  سانتی متر و وزن ۲۷۰ کیلوگرم مناسب برای طلا فروشی ها همراه قفل دیجیتالی و مکانیکی و قابلیت تحمل دمای ۱۱۰۰ درجه سانتیگراد به مدت ۱ ساعت را دارد .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات