گاوصندوق فایلینگ نسوز ،امین اسناد شما

گاوصندوق فایلینگ نسوز

گاوصندوق فایلینگ نسوز


گاوصندوق فایلینگ نسوز همان طور که از نامش پیداست، گاوصندوقی است دارای چندین فایل ( طبقه ) فلزی که هر طبقه به صورت مجزا قفل می شود. از گاوصندوق  اغلب جهت نگهداری اسناد و مدارک اداری قابل استفاده است. این گاوصندوق ها امکان نگهداری فایل های پوشه ای در خود را نیز دارد و کشوهای آن ها که بر روی ریل مخصوص حرکت می کند تا ۸۰ کیلو گرم وزن را می تواند تحمل کند. گاوصندوق فایلینگ نسوز علاوه بر اینکه دارای قفل مرکزی دیجیتال می باشد، طبقات (فایل ها) آن نیز هر کدام به صورت مجزا قفل می گردد و حتی می توان تمام فایل های آن را با قفل مرکزی از دسترس خارج کرد.

 

این گاوصندوق ها دارای ضریب امنیتی خوبی هستند و در صورتی که رمز وارد شود و تا پنج ثانیه درب فایل باز نگردد، فایل خود به خود قفل می شود. همچنین می توان چند رمز جداگانه به آنها داد. گاوصندوق فایلینگ نسوز می تواند تا یک ساعت حرارت ۱۰۰۰درجه سانتی گراد را تحمل کند . بدون اینکه به اسناد و مدارک صدمه ای وارد شود.

گاوصندوق فایلینگ نسوز موجود در بازار معمولا از دو تا شش طبقه هستند. در بعضی از این گاوصندوق ها در هر طبقه یا فایل دستگیره اهرمی جداگانه ای نصب شده است و در بعضی از آن ها فقط بر روی فایل اول یک قفل مرکزی تعبیه می شود و ما بقی فایل ها دارای قفل کلید دار هستند.

احتمالا شما در ادارات، مدارس یا بانک ها این نوع گاوصندوق ها را از نزدیک دیده اید که معمولا جلوی چشم قرار دارند. چرا که در آن ها خبری از اشیاء پول، جواهر و یا اوراق بها دار یافت نمی شود. جابجایی گاوصندوق های فایلینگ نسوز معمولا نسبت به سایر گاوصندوق ها راحت تر است زیرا هر فایل به صورت جداگانه بیرون آمده و از هم تفکیک می شوند . این کار میتواند تا نصف وزن گاوصندوق را کاهش دهد و بعد از جابجایی مجددا فایل ها جازده شود  از محاسن دیگر این گاوصندوق ها جا دار  بودن آن است و نسبت به حجم اسنادی که در خود جا می دهد، خود جای کمی را اشغال می کند.

جنس گاو صندوق فایلینگ نسوز از فولاد و کامپوزیت تقویت شده با بتن است. وزن یک گگاوصندوق فایلینگ نسوز دارای دو کشو ، حدود ۱۷۰ کیلو گرم و سه کشو، ۲۴۵ کیلو گرم و چهار کشو، ۳۲۰ کیلو گرم می باشد. این نوع گاوصندوق ها قابلیت پیچ کردن بر روی دیوار و زمین را ندارند.

در آخر خوب است بدانید فروشندگان این نوع گاوصندوق ها معمولا یک تا دو سال ضمانت و ده سال خدمات پس از فروش دارند.

از تولید کنندگان این نوع محصول می توان شرکت ایران کاوه را نام برد که طی سالیان دراز در این عرصه فعالیت داشته و دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات