گاوصندوق ارزان، ارمغان امنیت شماست

گاوصندوق ارزان

گاوصندوق ارزان


دنبال گاوصندوق میگردی؟ گاوصندوق یکی از مهمترین بخش های امنیتی خونه، اداره، هتل و.. می‌باشد. مخصوصا الان که نقدینگی هم زیاد شده نیاز به یه گاو صندوق امن بیشتر حس میشه. کلا آدمای مهم باید یه جای امن برای پولا و مدارک شون داشته باشن تا با خیال راحت از زندگی شون لذت ببرن .

پس اولین چیزی که به ذهن میرسه نباید ارزون بودنه گاوصندوق باشه!چون یه گاو صندوق خوب و امن باید یه شرایطی داشته باشه که بتونی روش حساب کنی و دارو ندارت رو بش بسپاری و با خیال راحت زندگی کنی.

گاوصندوق ارزان

گاوصندوق ارزان

گاو صندوق امن باید این ویژگی هارو داشته باشه:

۱-سطح امنیتی بالا ،یعنی باید ضد سرقت باشه و بدنه قویی داشته باشه ولی متاسفانه گاو صندوق های ارزان خارجی و داخلی که تو بازار هستند از امنیت پایینی برخوردارند چون در ساختشون از فولادهای ناخالص استفاده شده وبه این خاطر قیمت پایینی دارن.

۲-ضد حریق بودن ،یه گاوصندوق ارزان مناسب باید نسوز باشه یعنی جنس بدنه داخلیش در برابر حرارت بالا مقاوم باشه که این هزینه زیادی میبره پس گاوصندوق ارزان، نسوز نیست.

۳-ضد آب باشه ، متاسفانه گاو صندوق ارزان نمیتونه ضد آب باشه برا اینکه از فلز نامرغوب تهیه شده و بعد مدتی زنگ میزنه.

۴-سیستم رمزی معتبری داشته باشه، گاوصندوقی رو انتخاب کنید که رمزدیجیتال یا میکانیکی مرغوب وبا کیفیتی داشته باشه تا زود خراب نشه.

۵-سنگینی گاو صندوق، وزن زیاد برای گاوصندوق حسن حساب میشه و امنیتش رو بالا میبره.بعضی از گاوصندوق ها با پیچ های فولادی به زمین یادیوار وصل میشن که در این صورت وزنی بالای ۱۰۰۰ کیلو گرم پیدا میکنن که خییلی مناسبه. ولی گاو صندوق های ارزان وزنی حدود ۱۵۰ کیلو دارن که به راحتی و بدون صدا جابه جا میشن.

پس با بررسی این پنج ویژگی مشخص میشه نباید فقط دنبال گاوصندوق ارزان بود. ولی نگران نباش میتونی یه گاو صندوق با امنیت بالا و قابل مقایسه با برند های معتبر خارجی پیدا کنی وبا قیمت خیییلی پایین تربخریش.

گاوصندوق کاوه یکی از بهترین برندهای گاوصندوق داخلیه که در مقایسه با برندهای معتبر خارجی کیفیتی مشابه و قیمتی مناسب و ارزان داره. علاوه بر این گاوصندوق کاوه مدل های متنوع ای رو ارائه کرده که با توجه به نوع استفاده و نیازت میتونی به راحتی انتخاب کنی.فراموش نکنیم که استفاده از محصول داخلی کمک به اقتصاد خودمونه……

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات