چرا گاوصندوق ایران کاوه؟

گاوصندوق ایران کاوه

گاوصندوق ایران کاوه


گاوصندوق امروز به عنوان یکی از کالاهای اساسی در ادارات، شرکتها، بانکها و… مطرح می باشد،دراین متن در نظر داریم شما را با  گروه صنعتی گاوصندوق ایران کاوه آشنا کنیم .کارخانه صنعتی گاوصندوق ایران کاوه با ۲۰ سال سابقه درخشان قادر به تولید گاوصندوق هایی با کیفیت ،مقاومت وایمنی بالا برای مصارف مختلف خانگی و تجاری یکی از تولید کنندگان مطرح در این زمینه می باشد .

شاید با شنیدن واژه گاوصندوق در ذهن برخی افراد داشتن پول زیاد یا طلا فراوان وشاید هم بانکها را تداعی کند . در حالی که برخلاف گذشته اشیاءقیمتی امروزه در نزد مردم تعریف دیگری پیدا کرده است،فقط پول و طلا به عنوان موارد ارزشمند مطرح نیستند .اسناد ،سوابق مالیاتی ،عکسه‌های خانوادگی ،هارد ،کلید و موارد بسیار دیگری هم می تواند برای هر فردی ارزشمند باشد.

گاوصندوق ایران کاوه

با توجه به مطالب فوق نیازبه وجود گاوصندوق درهرمکانی احساس می شود ،شاید در گذشته به علت نبود تکنولوژی تولید آن در داخل ،برای خرید گاوصندوق به علت وارداتی بودن آن هزینه گزافی باید پرداخت می شد اما امروزه به برکت انقلاب اسلامی و دستیابی به تکنولوژی تولید آن درداخل  می توان به قیمت مناسب تر وکیفیت قابل قبول تری آن را تهیه کرد .

حمایت ازتولیدات ملی درچند سال اخیر به عنوان یکی از شعارهای بسیار مطرح در بین هر فرد ایرانی تبدیل شده است .یکی از راهکارهای تحقق این شعارآشنا شدن با صنایع وتولید کنندگان داخلی می باشد .

گروه صنعتی گاوصندوق ایران کاوه با تعهد و تخصص نیروی انسانی محصولات خود را در انواع مختلفی به بازار ارائه می دهد .مقاومت بالا ونسوز در وزنهای سبک و سنگین، ضد سرقت و همچنین دراندازهای مختلف خانگی و تجاری و رنگ های مختلف وروکشدار نسوز از فاکتورهای مورد توجه توسط این تولید کننده داخلی گاوصندوق است .

این محصولات شامل گاوصندوقهای نسوز سبک وسنگین و ضدسرقت، انواع دربهای خزانه بانکی و خانگی و درب فرار،صندوقهای امانات ،فایلهای ایمنی دراندازه های مختلف، صندوق های ویترینی آسانسوری جواهر فروشی با تکنولوژی منحصر به فرد و ایمن، دربه های ایمنی آپارتمان با ویژگی های متفاوت عرضه می شود.

چرا گاوصندوق ایران کاوه؟

از دیگر ویژگی های گاوصندوق های گره صنعتی ایران کاوه ،عرضه در ارتفاع ،عرض و عمق متفاوت ،قابلیت استتار در هر مکان و کلید اضطراری در صورت فراموش شدن رمز، قابل استفاده در مصارف خانگی با پیچ شدن از داخل به دیوار،کمد و زمین ودرنوع دیجیتالی آن دارای چراغ هشدار در صورت ضعیف شدن باطری به منظور تعویض آن می باشد.

از دیگر امتیازات گروه صنعتی تولید گاوصندوق، پذیرش سفارش با توجه به سلیقه و ایمنی مورد نیازمشتری می باشد.

علاوه بر این از مقوله های بسیار مهم در بحث تولید گاوصندوق ایران کاوه،ضمانت نامه وخدمات پس از فروش می باشد که می توان به حمل و نقل، جابجایی، تحویل در محل، تعمیرگاوصندوق، تعویض، باز گشایی، رمزدهی، ارتقاء ایمنی آن، قیمت مناسب وصادرات آن در خاورمیانه اشاره کرد.

نمونه محصولات شامل گاو صندوق درب خزانه، فایل دو کشو با یک قفل رمز، صندوق امانات سیستم ضد سرقت، صندوق اسلحه، صندوق بایگانی، صندوق هتلی، درب ضد سرقت، ویترین ایمنی جواهرات صندوق نسوز و ایمنی می باشد.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات