گاوصندوق دیجیتال نسوز ،جعبه ای فوق العاده و اسرار برانگیز

گاوصندوق دیجیتال نسوز

گاوصندوق دیجیتال نسوز


گاوصندوق دیجیتال نسوز همان طور که از نامش پیداست نسل تازه ای از گاوصندوق ها می باشد. بر خلاف گاوصندوق های قدیمی که در آن رمز به صورت دستی وارد می شد و قفل به صورت اهرم مکانیکی عمل می کرد، رمز به صورت دستی وارد می شود و در برابر حرارت و حریق مقاوم هستند.

گاوصندوق دیجیتال نسوز شکل و شمایل زیباتری نسبت به گاوصندوق های مکانیکی دارد و در انواع مختلف خانگی ، فروشگاهی و اداری یافت می شوند. وزن این گاوصندوق ها از ۱۲ تا ۷۵۰ کیلوگرم است. گاوصندوق دیجیتال نسوز با وزن کم معمولا خانگی هستند و علاوه بر رمز گشایی به صورت دیجیتال با اثر انگشت نیز کار می کنند. مثلا در یک مکانی که چند نفر به صورت مشترک کار و فعالیت می کنند رمز گشایی با اثر انگشت بسیار کارایی دارد چرا که سنسور  این گاوصندوق فقط در اثر اسکن انگشت صاحب آن فعال می شود و افراد دیگر نمی توانند آن را به راحتی رمز گشایی کنند. گاوصندوق دیجیتال نسوز در حالت های افقی و عمودی، یک درب و دو درب، یک طبقه یا دو طبقه به بازار عرضه می شوند.

بهترین مزیت های گاوصندوق دیجیتال نسوز

 

۱ – وارد کردن رمز این گاو نوع صندوق ها نسوز نسبت به گاوصندوق مکانیکی راحت تر است.

۲ – نفوذ به داخل گاوصندوق دیجیتال نسوز به مراتب سخت تر از گاوصندوق مکانیکی است.

۳ – کار کردن با این گاوصندوق برای سالمندان به مراتب راحت تر از گاوصندوق های مکانیکی و اهرمی.

۴ – تعمیر و نگهداری راحت تر است.

"<yoastmark

 

البته شرکت های تولید کننده معمولا گاوصندوق های خود را بیمه می کنند و خدمات پس از فروش نیز دارند.

گاوصندوق دیجیتال نسوز خانگی معمولا کم وزن بوده و جابجایی آنها بسیار راحت می باشد. بنابراین برای جلوگیری از سرقت آن ها یک راهکار مناسب وجود دارد و آن اینکه گاوصندوق می بایست از داخل به دیوار یا زمین پیج شود و چون پیج ها از داخل بسته شده تا زمانیکه درب گاوصندوق باز نشود هیچ کس نمی تواند به داخل آن راه پیدا کند.

نسوز بودن گاو صندوق نیز دو معنا دارد: یکی اینکه خود در آتش نمی سوزد. به دلیل بدنه ی فولادی که دارد تحمل حرارت تا دمای بالا برایش قابل تحمل است و دیگر اینکه نمی گذارد حرارت به داخل نفوذ کند. معمولا برای جلوگیری از انتقال حرارت از پشم سنگ که یک ماده ی معدنی است یا از سیلیکون استفاده می کنند که مقاومت دمایی ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ درجه را دارند . گاوصندوق دیجیتال نسوز از ۳۰ دقیقه تا ۳ ساعت می توانند دمای ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ درجه را تحمل کنند. بدون اینکه محتویات داخل آن ها تغییر رنگ دهد.

برای تهیه و حمایت از شرکت های داخلی، این نوع گاوصندوق ها را باید از شرکت هایی که از اعتبار و سابقه ی زیادی برخوردار هستند خریداری فرمایید. ما به شما شرکت ایران کاوه را پیشنهاد می کنیم. چرا که دارای سابقه ای درخشان در تولید انواع گاوصندوق ها دارد و توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

به امید انتخابی عالی و رضایتمند….

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    درخواست خدمات