گاوصندوق فروشگاهی ،صندوق اسرار شما

گاوصندوق فروشگاهی

گاوصندوق فروشگاهی


اگر برای نگهداری اسناد و پول نقد خود در فروشگاه به دنبال یک گاوصندوق مناسب هستید ، ما گاوصندوق فروشگاهی را به شما توصیه می کنیم. گاوصندوق فروشگاهی تقریبا به لحاظ شکل و ظاهر همانند گاوصندوق های خانگی هستند با این تفاوت که در ابعاد بزرگتری می توانند باشند . بستگی به حجم اسناد و ذخائر پولی آن فروشگاه دارد.

گاوصندوق فروشگاهی نیز مثل سایر گاوصندوق های رایج در بازار در دو نوع دیجیتال و اهرمی موجود می باشد. این گاوصندوق ها می توانند یک طبقه و یا دو طبقه باشند . معمولا قسمتی برای نگهداری اسناد و قسمتی برای نگهداری پول نقد در آن تعبیه شده است. بعضی از گاوصندوق های فروشگاهی برای اینکه فضای کمی را اشغال کنند به صورت زیر ویترینی ساخته می شوند و همانطورکه از نامش پیداست با قد کوچکی که دارند به راحتی در زیر ویترین یا میز کار جا می گیرند و به فضای کمی نیاز دارند.

شرکت های سازننده معمولا برای گاوصندوق های خود گارانتی به همراه بیمه سرقت و آتش سوزی در نظر می گیرند تا در صورت بروز حادثه ، ضرری متوجه صاحب گاوصندوق نگردد و آتش سوزی در یک فروشگاه بزرگ که پر از مواد اشتعال زاست بسیار محتمل است.

گاوصندوق فروشگاهی ممکن است وزنی بین ۵۵ تا۳۵۰ کیلو گرم و حتی بیشتر داشته باشد. از آنجایی که برای یک فروشنده یا صاحب فروشگاه بهترین مکان برای نگهداری وجوه نقدی، گاوصندوق است، مکان قرار گرفتن آن نیز اهمیت زیادی دارد و بهتر است گاوصندوق از دید عموم مردم و خریداران مخفی نگه داشته شود. البته مزایای دیگراز جمله سیستم ضد سرقت، شناسایی اثر انگشت و رمز دیجیتالی نیز به امنیت گاوصندوق فروشگاه شما کمک می کند. البته ناگفته نماند یک گاوصندوق شیک ، می تواند به زیباتر شدن دفتر کار شما در فروشگاه نیز کمک کند.

ایران کاوه،نیکا، آرکا، خرم، گنجینه و زرین از جمله برند های رایج گاوصندوق فروشگاهی در کشور می باشند که از میان آنها، ایران کاوه شناخته شده تر است.

 

گاوصندوق فروشگاهی

گاوصندوق فروشگاهی

ویژگی های گاوصندوق فروشگاهی

۱ – ضد سرقت باشد.

۲ – نسوز باشد.

۳ – گارانتی داشته باشد.

۴ – مدل شیکی داشته باشد.

۵ – جادار باشد.

البته اگر به دلیل کمبود جا می خواهیداز گاوصندوق فروشگاهی در ابعاد کوچک و کم وزن استفاده کنید حتما گاوصندوق خود را از داخل به زمین پیچ کنید چرا که با این کار سرقت و جابجایی بدون هماهنگی گاوصندوق تقریبا غیر ممکن می شود . همچنین برای محافظت کامل و تمام وقت از گاوصندوق خود در فروشگاه می توانید با نصب دوربین مدار بسته و کنترل از راه دور حتی از منزل ، سارقان را دستگیر کنید . خلاصه شما با انتخاب یک گاوصندوق فروشگاهی مناسب و رعایت اصول ایمنی می توانید سرمایه ی خود را که اساس کار شماست بیمه کنید. گاو صندوق فروشگاهی در دو مدل مکانیکی و دیجیتالی در بازار موجود است که امروزه با توجه به استقبال مردم از پیشرفت تکنولوژی ، استفاده از نوع دیجیتال آن رو به افزایش است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!

    درخواست خدمات